Podnošenje prigovora
Žao nam je što je došlo do situacije koja vas je potaknula na pisanje prigovora. Ovdje smo opisali kako izgleda proces podnošenja i rješavanja prigovora kako biste imali najbitnije informacije na jednom mjestu.
Pisanje prigovora
Savjetujemo vam da prije pisanja prigovora dođete u Centralu Zagreb ili u bilo koju Podružnicu našeg društva (Varaždin, Rijeka, Split i Slavonski Brod). Neke teme možemo riješiti odmah na licu mjesta pa nećete morati čekati na odgovor.
Kako napisati prigovor/reklamaciju?
Ispunite obrazac za podnošenje prigovora, koji smo pripremili za brže i jednostavnije pisanje prigovora. U obrascu tražimo podatke kako bismo vam mogli odgovoriti što brže i kvalitetnije:
• ime i prezime/naziv poslovnog subjekta
• OIB/OIB poslovnog subjekta
• opis situacije
• dodatnu dokumentaciju za koju mislite da je važna
Kako poslati prigovor/reklamaciju?
Nakon što ispunite obrazac, možete ga skenirati ili slikati i dostaviti nama putem sljedećih kanala:
• predati osobno djelatnicima Raiffeisen Leasinga u Centrali Zagreb ili u Podružnicama Varaždin, Rijeka, Split i Slavonski Brod
• poslati putem pošte na adresu: Raiffeisen Leasing d.o.o., Magazinska 69, 10000 Zagreb
• poslati putem e-maila na adresu: leasing.prigovori@rl-hr.hr
Procedura rješavanja pisanih prigovora
Zaprimanje prigovora
Čim zaprimimo vaš prigovor proslijedit ćemo ga odjelu koji je stručan za vašu situaciju.
Ako prigovor ne sadržava sve potrebne podatke ili dokumentaciju, zatražit ćemo od vas nadopunu. U tom slučaju, zakonski rok za rješavanje prigovora računat će se od trenutka kada od vas dobijemo sve potrebne informacije.
Slanje odgovora
Odgovor ćemo vam nastojati poslati u roku od 7 dana od dana zaprimanja.
U nekim slučajevima je moguće da zbog razloga koji su izvan naše kontrole nećemo moći odgovoriti u navedenom željenom roku. U tom slučaju ćemo vam javiti razloge kašnjenja i konačni rok do kojeg ćemo vam poslati odgovor. Taj rok vjerujemo neće biti duži od 15 dana.
Pohrana vaših podataka
Informacije oko vašeg prigovora ćemo spremiti u elektroničkom obliku te ćemo ih čuvati u skladu s Pravila o postupanju Raiffeisen leasinga s osobnim podacima
Te informacije su:
• ime i prezime/naziv poslovnog subjekta
• OIB/OIB poslovnog subjekta
• sadržaj prigovora
• popratna dokumentacija
• eventualne dopune
• datum zaprimanja prigovora
• datum odgovora na prigovor
Što ako niste zadovoljni rješenjem prigovora?
Ako rješenje prigovora ne bude onakvo kakvo ste očekivali, možete nas uvijek tražiti da ga ponovno razmotrimo ili uputiti pritužbu Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga na adresu: Ulica Franje Račkog 6, Zagreb.
Uz to, možete pokrenuti postupak alternativnog rješavanja sporova pred ugovorenim tijelom za mirenje, odnosno alternativno rješavanje potrošačkih sporova, kao npr. pred Centrom za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori na adresi: Rooseveltov trg 2, Zagreb.
Sve što ste pročitali je usklađeno s važećim zakonskim propisima.