Održan networking breakfast u Osijeku za žene poduzetnice
22.02.2018
Krunoslava Baumschabel Banić sudjelovala je ispred Raiffeisen banke na networking breakfastu u organizaciji ženske poduzetničke mreže „Women in Adria“ i Toyote Hrvatska.
Uvodna izlaganje održala je Ivana Matić, ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, te ovom prilikom izjavila: „Bez obzira jeste li one-woman show ili tvrtka s nekoliko desetaka zaposlenika, automobil nam je svima važan u poslovanju. Obično krećemo u biznis s vlastitim automobilom koji koristimo za poslovne svrhe. Međutim, neminovno će doći trenutak kad ćemo morati razmišljat o nabavi novog automobila. Naime, do 1. siječnja 2018. godine nije bilo moguće odbiti PDV prilikom nabave osobnih automobila za poslovne svrhe, tako da je to od ove godine definitivno isplativija opcija“, zaključila je Matić.
Nakon uvodnog dijela, fokus druženja je bio stavljen na novosti u poreznom tretmanu osobnih automobila, objašnjene su razlike između operativnog i financijskog leasinga, bilo je također riječi o plaćama u naravi te o korištenju automobila za osobne svrhe te o utjecaju na odabir vrsta leasinga, ali i o pogodnostima koje Toyota i Raiffeisen Leasing nude za članice poduzetničke mreže Women in Adria.
Uvodna izlaganja održale su Ivana Matić, ujedno i osnivačica Mreže poduzetnica „Women in Adria“, Darija Lukić, predstavnica računovodstvenog servisa Libere, koja je predstavila novosti u poreznom tretmanu automobila te porezne i računovodstvene efekte operativnog i financijskog leasinga, zatim Melita Čiček, glavna Menadžerica prodaje iz Raiffeisen Leasinga te Hrvoje Filipović, koji je predstavio sve Toyota pogodnosti za žene poduzetnice.
Ovom prilikom, okupljenima se obratila Krunoslava Baumschabel Banić, ispred RBA kao partnera ovog projekta te izjavila: „Kako smo vrlo rano prepoznali važnost ženskog poduzetništva, te prvi na tržištu aktivno nudili specijalizirane linije upravo za žene poduzetnice, RBA je prije dvije godine krenula u kreiranje ponude proizvoda i usluga namijenjenih ženama poduzetnicama. Naš tim imao je viziju postati prvi izbor financijskog partnera za žene poduzetnice u Hrvatskoj. Nakon dvije godine, uspjeli smo pozicionirati se kao Banka koja daje dodanu vrijednost. Iznimno mi je drago što nastavljamo s ovakvim radionicama s ciljem osnaživanja poduzetnica u stvaranju i unaprjeđivanju njihovih kompetencija za tržište na kojem posluju. Naravno, tijekom vremena smo i uvidjeli da je upravo networking segment ovakvih druženja , koji se pokazao izrazito uspješan jer se žene u relativno neformalnoj atmosferi lako otvaraju, razmjenjuju iskustva te komuniciraju jedna s drugom, i s Bankom potpuno ravnopravno, bez obzira bile one početnice ili već afirmirane poduzetnice. Pripremili smo brojne pogodnosti za naše klijentice i članice Women in Adria pod nazivom „Ona zna za RBA“. Obuhvativši povoljne kredite u suradnji s EBRD-om, poduzetničke pakete za pravne i fizičke osobe, kreditne kartice, ORYX pomoć na cesti i u kući, popuste u Raiffeisen Leasingu i UNIQA putno osiguranje, te smo omogućili poduzetnicama da na jednom mjestu imaju financijskog partnera koji razumije sve njihove potrebe“, zaključila je Baumschabel Banić.
Women in Adria je brand za ambiciozne žene i poduzetnice te korporativne žene i žene koje žele ostvariti uspješnu karijeru na bilo kojem polju. Cilj mreže poduzetnica je inspirirati, informirati i povezati ih kroz razne aktivnosti i proizvode koje ova mreža nudi.